Nyheder
Hjem / Nyheder / Virksomhedsnyheder / Sådan undgår du valgfejl ved valg af ståltromler.
Forfatter: Admin Dato: Jul 21, 2023

Sådan undgår du valgfejl ved valg af ståltromler.

Bestem først ståltromlens volumen. Hvis det indeholder væske, beregnes det efter produktets vægtfylde, men der skal efterlades 10 % af pladsen for at forhindre, at ståltromlen revner, når den tabes og deformeres, og produktet revner på grund af termisk ekspansion. Hvis du vil holde faste stoffer, skal du bede ståltromleproducenten om at levere en vis mængde ståltromler til prøvelæsning og derefter omdanne dem til ståltromler med den nødvendige volumen, men du skal også efterlade en vis mængde plads til foring med plastikposer for at forhindre ståltromler i at revne, når de falder ud af form. Hvis du ønsker at holde lavtkogende produkter, bør du fuldt ud overveje, at sådanne produkter har damptryk ved en bestemt temperatur, og væskedamptrykket stiger med temperaturstigningen. Derudover er det nødvendigt at overveje temperaturforskellen mellem produktpåfyldningstemperaturen og den maksimale opbevarings- og transporttemperatur, som ståltromlen kan støde på efter påfyldning af produktet, hvilket vil forårsage volumenudvidelse af produktet og forårsage indre tryk i stål tromle. Summen af ​​disse to tryk kan ikke være større end ståltromlens tilladte indre tryk, ellers vil ståltromlen briste. Ståltromler har lov til at modstå internt tryk, se vareinspektionsattesten for detaljer, eller kontakt ståltromleproducenten. Hvis brugerens påfyldningstemperatur er høj, skal minimumstemperaturen for opbevaring og transport tages i betragtning. Temperaturforskellen vil give undertryk i ståltromlen, hvilket vil få ståltromlen til at suge eller falde sammen, når den berøres.

For det andet, for at bestemme den indvendige belægning, kan brugeren levere forskellige indvendige belægningsprøver af ståltromleproducenten for at udføre en nedsænkningstest for kompatibilitet i mere end 6 måneder og lignende miljøforhold for opbevaring og transport, for at analysere, om belægningen har ændret sig, og om pigmentet indeholdt i belægningen er blevet opløst. Derefter kan brugeren bestemme og vælge den passende type indvendig belægning. Produkter med et fugtindhold på mere end 5% er ikke egnede til emballering i epoxyphenol-, polytetrafluorethylen- eller ren phenolmalingstål. Der er et beskyttende lag af mineralsk olie på overfladen af ​​pladen uden indvendig belægning, vær opmærksom på påvirkningen af ​​dit produkt. Ståltromlen er fremstillet af koldvalset plade som det grundlæggende råmateriale. Da tykkelsen af ​​den koldvalsede plade har en rullefejl, har ståltromlen en tilsvarende vægtfejl. Under produktionsprocessen af ​​ståltønder vil der uundgåeligt være lugt i tønderne, så kunderne skal være opmærksomme, når de vælger dem. Spoleforingsrullen på den lukkede tønde skal bestemmes i henhold til brugerens produkt, og forskellige materialer skal bruges. Brugeren kan levere foringsruller af forskellige materialer af ståltromleleverandøren for at udføre en kompatibilitetsgennemvædningstest i mere end en måned og lignende miljøforhold til opbevaring og transport. Efter at have analyseret hævelsen og deformationen kan brugeren bestemme, hvilken type foringsmateriale der skal vælges.

Tag kontakt